δημιουργική γραφή

Δημιουργική Γραφή – Φιλαναγνωσία (Γλωσσική Νοημοσύνη,Ενδοπροσωπική Νοημοσύνη)

Πως μαθαίνει κανείς να αγαπά τα βιβλία;Από το εξώφυλλο ,από τις εικόνες τους έως την τελευταία τους λέξη. Πως φτιάχνεται ένα βιβλίο; Πώς φτιάχνεται και πως λειτουργεί μια δανειστική βιβλιοθήκη; Πως μαθαίνει κανείς να εκφράζεται μέσω του γραπτού λόγου και πως είναι να φτιάχνει την δική του ιστορία; Στόχος του μαθήματος είναι να γίνει ο καθένας πραγματικός φιλαναγνώστης, να καλλιεργήσει το νου και τη φαντασία του ταξιδεύοντας στον μαγικό κόσμο του βιβλίου. Να αναπτύξει την Γλωσσική του Νοημοσύνη μέσα από διασκεδατικές δραστηριότητες και παιχνίδια.

Στο μάθημα γίνεται:

  • Δανειστική βιβλιοθήκη
  • Ανάγνωση Παραμυθιών/Ιστοριών/Ποιημάτων
  • Επαφή με μεγάλους συγγραφείς
  • Παιχνίδια φωνολογικής επίγνωσης και δημιουργικής γραφής

Δραστηριότητες Πολλαπλής Νοημοσύνης

συναισθηματική νοημοσύνη

Δραστηριότητες Ανάπτυξης Συναισθηματικής Νοημοσύνης


Ο Saphiro (1997) δήλωσε ότι ενώ κάθε γενιά παιδιών φαίνεται να γίνεται πιο έξυπνη, οι συναισθηματικές και κοινωνικές δυνατότητές τους φαίνεται να μειώνονται ραγδαία. Εξ’ου και η σημασία της εργασίας και ανάπτυξης της Συναισθηματικής Νοημοσύνης

Read More »
κηπουρική

Βοτανολογία-Κηπουρική

naturalistlogical mathematical
Η κηπουρική για τα παιδιά είναι μία πολύ διασκεδαστική δραστηριότητα. Αρκεί να αναλογιστεί κανείς τη χαρά τους όταν παίζουν και… λερώνονται με το χώμα, καθώς το σκάβουν ή το πλάθουν, δίνοντάς του με τη δημιουργική τους φαντασία διάφορες μορφές.

Read More »
αρχιτεκτονικές κατάσκευές

Arch-Kids

visual spacial
Αν δώσεις τουβλάκια στα παιδιά θα σου φτιάξουν ένα σπίτι για να βάλουν μέσα τα παιχνίδια τους ή ένα γκαράζ για να «κοιμούνται» τα αυτοκινητάκια τους. Αν τους δώσεις ξυλάκια θα σου φτιάξουν έναν πύργο , στην παραλία με άμμο και νερό χτίζουν κάστρα.
Αν τους δώσεις τα υλικά θα φτιάξουν ένα Αρχιτεκτόνημα.

Read More »
theatriko paixnidi

Θεατρικό Παιχνίδι

interpersonalverbal linguistic minvisual spacial

“Θα έπρεπε όλοι κάποια στιγμή να ασχοληθούμε με το θέατρο, για να ανακαλύψουμε ποιοί είμαστε, και ποιοί θα μπορούσαμε να είμαστε”

– Αουγκούστο Μπόαλ
Read More »
The Key Creative School
Font Resize
Αντίθεση