“To have another language is to possess a second soul.”
Σε αντίθεση με τις πλέον συνηθισμένες μεθόδους διδασκαλίας ξένων γλωσσών, η μέθοδος Clil αντιμετωπίζει την εκμάθηση της νέας γλώσσας όχι ως αυτοσκοπό αλλά ως το μέσο για πραγματική επικοινωνία. Στοχεύει, στην ουσία, στη διδασκαλία διάφορων γνωστικών αντικειμένων (Μαθηματικά, Ιστορία, Τέχνες κτλ.) σε μια άλλη γλώσσα πέρα από τη μητρική. Συνδυάζοντας τη διδασκαλία των Αγγλικών με τη διδασκαλία άλλων γνωσιολογικών πεδίων, τα παιδιά επικεντρώνονται στο εκάστοτε αντικείμενο και χρησιμοποιούν τη γλώσσα με φυσικό τρόπο, σχεδόν ασυναίσθητα.
Με αυτόν τον τρόπο καταφέρνουν: