εικαστική έκφραση

Εικαστική Έκφραση & Εφαρμογή (Κιναισθητική, Χωροταξική και Ενδοπροσωπική Νοημοσύνη)

Η αναμορφική προσέγγιση της τέχνης

Η τέχνη δεν αποτελεί απλά γνώση, ορίζεται παράλληλα και ως αναπτυξιακή δραστηριότητα και αποτελεί μέσο ωρίμανσης, μιας και η απόκριση του παιδιού στις οπτικές μορφές αναπτύσσει την ταυτότητα του και τη δεκτικότητα του απέναντι στην εμπειρία. Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα βοηθήσουμε τα παιδιά να εκτιμήσουν την καλλιτεχνία με διαφορετικούς τρόπους και σε πολλαπλά επίπεδα, με σκοπό να διαμορφώσουν με σύνεση τον δικό τους τρόπο ζωής. Η Εικαστική Έκφραση & Εφαρμογή είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα ψυχοσυναισθηματικής ωρίμανσης ειδικά σχεδιασμένο για τα παιδιά του σύγχρονου κόσμου και αναφέρεται σε παιδιά ηλικίας Γ’ έως ΣΤ’ Δημοτικού.
  • Το μάθημα βασίζεται στην θεμελιώδη αρχή του Αμερικανού φιλοσόφου και εκπαιδευτικού John Dewey, όπου το παιδί θεωρείται ενεργητικός μαθητής και η δημιουργική του ενέργεια έχει κέντρο τον κόσμο και τον εαυτό του. Χρησιμοποιούνται οι εφαρμοσμένες τέχνες, η αρχιτεκτονική, ο σχεδιασμός αυτοκινήτων κ.α.

     

  • Στόχος είναι οι συμμετέχοντες να κάνουν συνειδητές επιλογές κατά τον σχεδιασμό του εκάστοτε έργου τους και να μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εμπειρία αυτή σε νέες περιστάσεις και ιδέες. Παράλληλα, Θα διδαχθούν να εξετάζουν τη σχέση ανάμεσα στο τι θέλουν να πουν και πως θέλουν να το πουν, την ικανότητα να έχουν ιδέες και την ικανότητα να τις εκφράζουν οπτικά, καθώς και τη σημαντικότητα να μετέχουν σε αντιληπτικές δραστηριότητες με όσο γίνεται λιγότερες προκαταλήψεις. Με τη σωστή καθοδήγηση θα φέρουμε σε επαφή τα παιδιά με την τέχνη των ενηλίκων, στοχεύοντας το κάθε παιδί να αποκτήσει προσωπική γνώση του πως δημιουργήθηκε και εξελίχθηκε η τέχνη, τι μπορεί να εκφράσει και πως κυριαρχεί στην καθημερινότητα του.
  • Για να επιτευχθεί ολόκληρη αυτή η ιδέα, οι συμμετέχοντες θα πειραματιστούν στην χαρακτική, το τύπωμα σε χαρτί και ύφασμα, τη ζωγραφική σε ύφασμα, την χαρακτική και μορφοποίηση φύλλων χαλκού, την φωτογραφία, το βίντεο, την γλυπτική σε συνδυασμό με την ποίηση, την παρατήρηση – ανάλυση – ερμηνεία έργων, το τύπωμα με γάζα, την μορφοποίηση μεταλλικών συρμάτων, την επεξεργασία πηλού, τον σχεδιασμό και την κατασκευή κοσμήματος, τις μικτές τεχνικές ( Found Object ) και πολλά άλλα. Παράλληλα με την θεωρητική και πρακτική εικαστική εφαρμογή, θα εκπαιδεύσουμε τους συμμετέχοντες στον έλεγχο της τελειοθηρίας μέσω της εκμάθησης ανευρέσεως σύντομων διαδρομών στην έκφραση και αναγνώρισης προσωπικών δεξιοτήτων μέσω οπτικών και απτικών αναλύσεων.
Με το πέρας της εκπαιδευτικής χρονιάς θα υπάρχει μια συλλογή αντικειμένων, απόλυτα εμπνευσμένη και με αναφορές στην ιστορία της τέχνης, που σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν από τους συμμετέχοντες, η οποία θα παρουσιαστεί στο κοινό, καθώς και διάφορα αντίγραφα έργων τους ( σε περιορισμένο αριθμό – Limited Edition ) που θα διαθέσουν προς πώληση οι ίδιοι οι μαθητές.

Δραστηριότητες Πολλαπλής Νοημοσύνης

συναισθηματική νοημοσύνη

Δραστηριότητες Ανάπτυξης Συναισθηματικής Νοημοσύνης


Ο Saphiro (1997) δήλωσε ότι ενώ κάθε γενιά παιδιών φαίνεται να γίνεται πιο έξυπνη, οι συναισθηματικές και κοινωνικές δυνατότητές τους φαίνεται να μειώνονται ραγδαία. Εξ’ου και η σημασία της εργασίας και ανάπτυξης της Συναισθηματικής Νοημοσύνης

Read More »
κηπουρική

Βοτανολογία-Κηπουρική

naturalistlogical mathematical
Η κηπουρική για τα παιδιά είναι μία πολύ διασκεδαστική δραστηριότητα. Αρκεί να αναλογιστεί κανείς τη χαρά τους όταν παίζουν και… λερώνονται με το χώμα, καθώς το σκάβουν ή το πλάθουν, δίνοντάς του με τη δημιουργική τους φαντασία διάφορες μορφές.

Read More »
δημιουργική ρομποτική

Τμήμα Δημιουργικής Ρομποτικής

logical mathematicalvisual spacialinterpersonal
Η Δημιουργική Ρομποτική είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα ειδικά μελετημένο για νήπια προσχολικής και παιδιά σχολικής ηλικίας. Στόχος του προγράμματος είναι να διευρύνει τον ορίζοντα των μικρών μας φίλων με δημιουργικό τρόπο σε πολλαπλά επίπεδα.

Read More »
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Font Resize
Αντίθεση